Az otthonmaradás életeket menthet.

Új helyzet új logókat kíván: számos nagy márka állt elő olyan új vizuális elemmel, amelyben az otthonmaradásra ösztönzik az embereket a világjárvány ellaposítása érdekében. A társadalmi távolságtartás (social distancing), vagyis a másokkal való kapcsolat radikális csökkentése az egyik legfontosabb stratégia a koronavírus terjedésének megakadályozásában.
Nike
VW
Audi
Guinness
McDonalds
IKEA




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Többféle eszközzel küzd a koronavírus ellen a HP

Többféle eszközzel küzd a koronavírus ellen a HP

Hétköznapi tárgyakat nyomtatnak, ingyenessé tesznek 3D-terveket, és már tesztelik a lélegeztetőgépek gyártását.

Milyenek lesznek a jövő otthonai a koronavírus tükrében?

Milyenek lesznek a jövő otthonai a koronavírus tükrében?

Egyre többen fognak házat venni, az urbanizáció lassulni fog.

A designerek is sokat tehetnek a járvány lassításáért

A designerek is sokat tehetnek a járvány lassításáért

Egyszerű animációkkal segíthetik a megértést. 

Hirdetés