A BRAVE kampány arcai olyan hiteles nők, akik bátran élnek.
Nemcsak fekete és fehér a minket körülvevő világ, mégis, gondolkodás helyett gyakran csak így tudunk látni: élesen, elválasztva. Az AGNESKOVACS BRAVE kollekciója azért született, hogy megmutassa a két szín közötti sok-sok árnyalatot, hogy rámutasson, nem minden fekete és fehér, amely elsőre akár néha annak is tűnik.
A BRAVE kollekció a bátorság és a nyitottság szellemében készült, amelyek segítenek felfedezni a fekete és a fehér árnyalatait. Első pillantásra a táskák egyszínűnek tűnhetnek, feketének vagy fehérnek. Közelebbről megfigyelve viszont felfedezhetjük, hogy a középső osztásnál két eltérő felületű bőr találkozik. A homogén és a préselt minta kontrasztja utal az árnyalatokra, az átmenetre fehér és fekete között. Az idei kollekcióban a két méretű hátitáska mellett egy messenger és egy crossbody bag is készült. A kisebb kedvelt kiegészítők, a karkötő és öv mellett most egy új napellenző is készült.
Az AGNESKOVACS számára alapvetés, hogy bátran kiálljon olyan értékek mellett, mint a sokszínűség, az egyenlőség vagy az előítéletektől mentes gondolkodás. Hisz az önazonosságban, ezért magabiztosan követi saját útját és stílusát a változó trendek által dominált piacon. A BRAVE kollekció neve a mindenki számára mást jelentő bátorságra utal. Bátorság szükséges ahhoz, hogy vállalni tudjuk különbözőségeinket, de bátorság az is, ha nem hagyjuk, hogy a szokatlannal szemben a félelem vezéreljen minket.
Szintén a bátorság, a bizalom és a nyitottság jegyében építi együtt az AGNESKOVACS-ot a márka mögött álló Kovács Ágnes tervező, és dr. Dura Mónika menedzser. A bátorságot számukra az jelentette, hogy belevágtak a közös munkába és átpozícionálták a márkát a prémium kategóriába. Bátorság volt részükről, hogy két eltérő világ találkozott: a design és az üzleti világ. A BRAVE kampány arcainak is olyan hiteles nőket kerestek, akik bátran élnek. Mást jelent a bátorság Kovács Patrícia színésznőnek, és mást jelent Wilson Luca újságírónak, de közös, hogy mindkettőjük életében meghatározó.
„A BRAVE kampány ötlete több szempontból is betalált. Először is ez a szó, rám van varrva. Elmúltam 40 éves amikor úgy döntöttem, leszek annyira bátor, hogy magamon viselem azt a három szót, amelyek szeretném, hogy útmutatóként elkísérjenek. Valid-Kind-BRAVE, azaz igaz, kedves és bátor szeretnék lenni minden körülmények között. Önazonosnak, bátornak, előítéletektől mentesnek lenni sokszor nem könnyű. Mégis az egyetlen út csak az lehet, hogy nyitottan szinte gyermeki nyíltsággal éljük az életünket és kíváncsiak vagyunk másokra. A félelem nélküli létezés és a másik ember elfogadása nagyon fontos számomra. Azt gondolom, hogy minden kirekesztésnek, legyen az faji, szexuális vagy vallási az az eredője, hogy attól félünk, amit nem ismerünk. Nyitottnak kell lennünk egymásra" – vallja Kovács Patrícia.
Míg Wilson Luca számára a bátorság:
„…önazonosság, az a fajta őszinte merészség, hogy vállalod magad, mindenféle sallangoktól, maníroktól, és énhazugságoktól mentesen. Nem csupán mások felé, elsősorban magad felé, és nem csupán a »nyertes« oldaladat, hanem azt is, amelyik kevésbé lesz népszerű, kellemes vagy simulékony. A másik fontos szó számomra a kíváncsiság. Hidakat képes teremteni, szerelmeket belobbantani, előítéleteket eloszlatni. Sok alázatra is tanít, amikor már azt hiszem, tényleg elértem a hatalmas nyitottság és odaforduló kíváncsiság állapotát, akkor szembesülök téves előfeltevéseimmel. Jó lecke ez mindig arról, hogy még mennyi minden tanulni valóm van. A butaság és az arrogancia remek ellenszere."
Haj: Kiss Ráhel
Smink: Nana Makeup
AGNESKOVACS | Web | Facebook | Instagram
Forrás: sajtóanyag
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.