Magyar stand a BETT show-n.
A világ egyik legnagyobb oktatástechnológiai vásárán egy színes, kockákból felépülő standon jelentek meg a magyar startupok. A standon a 10 kiállítón túl, digitális és analóg megoldásokat ötvöző interaktív játszótér, a sajtó számára munkaállomások és tárgyalók is helyet kaptak.
A koncepciót a gyerekjátékok és a fa építőkockák inspirálták. Az volt a cél, hogy egy olyan színfolt jöjjön létre, ami utal a jövő oktatására, gamifikációra és az ország befogadó és vidám arcát mutatja az ideérkezőknek. A tanulás a jövőben már nem csak a tantermek falai között fog zajlani, hanem történhet az iskolabuszon, bevásárló központban, vagy akár otthon. Erre utaltak a falakon megjelenő vonalrajzos grafikák.
A standhoz önálló arculat készült, ami megjelent a magyar pavilon kiadványának lapjain, és biztosította az egységes megjelenést a kiállítóknak. A stand két sarkán lévő hatalmas kockákba épített kijelzőkön szintén az arculatba illeszkedő animáció csalogatta a látogatókat.
A különböző funkciójú terek élénk színeket kaptak, ezzel is segítve a tájékozódást a több, mint 300 négyzetméteres standon, ahol hangsúlyosak voltak a világos és otthonos hangulatot árasztó fa felületek is.
A stand kiemelt területe volt a megrendelőt (Digitális Jólét Program) bemutató interaktív játszótér, amin az erre az alkalomra fejlesztett eszközökben ötvözték a legújabb analóg játékokat a digitális technológiákkal.
A látogatók kipróbálhatták a mozgásérzékelős ugróiskolát, a stand interaktív térképpé varázsolt (AR) makettjét, vagy akár a Kodály módszeren alapuló gesztusvezérelt játékkal mérhették össze zenei tudásukat.
A MOBILSOFA és a Creacity tervező csapata szerint "a legnagyobb kihívást a sok eltérő funkció és a különböző arculattal rendelkező kiállítók egységes bemutatása jelentette, megőrizve a stand játékos és letisztult formanyelvét".
project info: name: Hungarian Pavilion event: Bett Show 2018
design & production company: CREACITY, MOBILSOFA
location: London, UK completion: January 24-27, 2018
creative direction: Bálint Füleki
design concept: Tamás Boldizsár, Orsolya Horváth, Máté Mohari
design team: Tamás Boldizsár, Zoltán Fehér, Gergő Gelei, Orsolya Horváth, Máté Mohari, Hella Sarnyai
graphic concept: István Szécsényi
graphic design team: István Szécsényi, Zsófia Szaniszló interactive & digital content development: István Szécsényi, István Tüttő
structure & setting: Gergely Kozma, Máté Mohari
project management: Lili Pammer-Zagroczky, Renáta Vaskó
photo: Tamás Boldizsár
video: Ciaran Jackson
forrás: sajtóközlemény
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.