SIKERES WHIRLPOOL ÉS MARIE CLAIRE EGYÜTTMŰKÖDÉS A DESIGN JEGYÉBEN. (x)
A Whirlpool első alkalommal vett részt kiállítóként a Marie Claire Fashion Days-en és támogatta a magyar designereket divatbemutatójával, egyedi tervezésű standjával és mutatta be Supreme Care mosógép és szárítógép termékcsaládját. A divatbemutatót Juhász Luca stylist álmodta meg, a Whirlpool standot Mészáros András tervezte, a helyszínen Lázár Chef, a Whirlpool szakácsa várta különleges design ételkóstolóval az érdeklődőket.
2016. november 16., Budapest A Whirlpool a világ egyik vezető háztartásigép gyártója és forgalmazója, látványos divatbemutatóval, finom design falatokkal és egyedi tervezésű standdal mutatta be új Supereme Care mosógépeit és szárítógépeit a 2016. november 11-13 között megrendezésre kerülő Marie Claire Fashion Days-en, Budapesten.
A divatbemutató koncepciója:
„A divatbemutatón, melyet Juhász Luca a Cosmopolitan magazin stylistja álmodott meg Cseh Zsuzsi Show koordinátor közreműködésével, egy kifinomult nő, a Whirlpool istennő egy napját mutatják be a modellek, a reggeli öltözettől kezdve a délutáni viseleteken át a koktél- és estélyi ruhákig. A minőség megjelenik mind anyaghasználatban - sok hernyóselyem, gyapjú, kasmír, csipke ruhadarab jelenik meg a kifutón- , mind a színekben és szabásvonalakban. Az bemutató első részében felvonuló ruhák letisztult vonalvezetésű, eleganciát sugárzó ruhadarabok, a délutáni szettekben egy-két most divatos fazon is megjelenik, pl. a bomber dzseki. Az egész bemutatóra a finom, pasztell színek a leginkább jellemzőek, amit arannyal és pezsgő színnel egészítettek ki a stylistok. Az alkalmi és esti, selyem csipke és nagyon finom tüll ruhák Sármán Nóra tervezése, a záró ruhadarab, egy Peter Merö által tervezett gyönyörű estélyi ruha. A ruhák mindegyike a Whirlpool 6. érzék istennőt jelenítik meg. A bemutatóban megjelennek még más hazai tervezők ruhái és kiegészítői is, pl. Megla Rózsa a Navona Fashion tervezője, Siető Linda egy táskája, Páncsity Kata a Pakamé tervezője, Fink Evelin az Evelin Fink márka tervezője, megjelennek a fast fashion márkák is, mint az F&F és H&M valamint a VAN GRAF új kollekciójából is láthatóak darabok” – foglalta össze a Whirlpool divatbemutatójának koncepcióját Kustra-Zsátos Éva a Whirlpool marketing és brand menedzsere.
Hogyan kapcsolódik össze a divat a Whirlpool mosógépeivel és szárítógépeivel?
„Készülékeink több szempontból is összefonódnak a divattal: egyrészt funkciójukat és programjaikat tekintve, másrészt design odalról. Nem mindegy, hogy ruháinkat hogyan és milyen gépben mossuk. Minden nőnek az a célja, hogy ruháit hosszú ideig hordani tudja, különösen igaz ez a minőségi vagy egyedi ruhadarabokra, melyek különleges bánásmódot igényelnek. Ehhez érdemes olyan mosógépet és szárítógépet használni, amely a különböző anyagtípusok szerinti Soft Move dobmozgásnak köszönhetően minden ruhanemű számára tökéletes gondoskodást nyújt, valamint olyan 6. érzék Color programokkal rendelkezik, melyek színek szerint összeválogatott mosáshoz találtak ki. A Whirlpool ezért fejlesztette ki legújabb Supreme Care termékcsaládját, a különleges gondoskodást kínáló mosógépeit és szárítógépeit valamint az egy készülékben megtalálható Whirlpool mosó-szárítókat, melyek két funkciót ötvöznek egyetlen készülékben. A megbízható teljesítmény mellett elengedhetetlen az elegáns design is. A Supereme Care mosógépek és szárítógépek ötvözik a újfajta stílust a prémium kategóriás minőséggel.” – nyilatkozta Kovács Kata, a Whirlpool Magyarország Kft. Trade marketing menedzsere.
Mosás és szárítás ihlette kreatív megjelenés
A Whirlpool helyszíni megjelenésében is törekedett a harmóniára, így a standot is a divat és mosás összekötése ihlette, melyet a gépekből kiszálló szürreális 7 m hosszú áttetsző ruhák installálásával, illetve a legújabb technológiák által elérhető kényelmi fokozat a központjában elhelyezett luxus VITRA lounge pozícióval érzékeltette Mészáros András (Project Ma) belsőépítész-építész szakember. András több évre visszamenő refernciákkal rendelkezik a Whirlpool standtervezésekkel kapcsolatban, mindig egyedi és az aktuális helyre és igényre szabott, a kiállítás témáját maximálisan figyelembe vevő tervekkel készül a közös munkára a Whirlpool-lal. Portfóliója széleskörű, ezek közül csak egy a kiállítások installálása. Számos munkájával sikerült a legszebb stand különdíjat is elnyerni kiállításokon. Legutóbb a 2015-ben a Construmán.
A helyszínen gyönyörű 6. érzék ékszergombbal ellátott króm ajtós Supreme Care mosógép és szárítógép pár (FSCR 90430, HSCX 90432) került kiállításra egymáshoz design-ban és kinézetben egyforma tökéletesen illeszkedő kombinációként, valamint az új fekete ajtós 12 kg mosási kapacitású Supreme Care mosógép (FSCR 12440), mely érintőgombos kijelzője mellett már wifi-s kapcsolódásra is képes, valamit Whirlpool mosó-szárítógép termékcsalád egy tagja (WWDC 9614), mely egyetlen készülékben összegzi a mosás és szárítás funkciókat.
Design falatok és nyereményjáték a Marie Claire Fashion Days Whirlpool standján
A rendezvény megkoronázásaként és igazán összeillő kapocsként a divattal, A Whirlpool séfje, Lázár Chef design falatkákkal készült a rendezvényre, melyet a helyszínen meg is kóstolhattak az érdeklődők. A Whirlpool Standnál magukról „selfie”-t készítők között pedig kisorsolásra kerül egy Supreme Care mosógép vagy szárítógép. A nyertes illetve promócióról szóló további információ itt található. (www.whirlpool.hu; www.regisztracio.whirlpool.hu)
Fotók: Mészáros András - Project Ma, Földi Réka
Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.