Most egyszerűsítették a logók beküldésének folyamatát a nemes cél érdekében.
A logó a Magyar Nemzeti Múzeum részére készült.
Esettanulmány egy grafikus-designer értékteremtéséről a hazai kkv szektorban.
Nem aprózták el az új elektromos autóik kínai bevezetését.
Az új brand számos tudásterület eszközrendszerét használva növelné a magyar fa- és bútoripar nemzetközi versenyképességét.
A jelképet Ola Jasionowska grafikus tervezte még 2016-ban.
A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom szabadon variálható.
Nemzetközi logó és piktogram kiállítás a belvárosban.
És a szélesebb, lekerekített M-betűben megjelenik a Google négy alapszíne.
A kerületi városrészek aktív kommunikációjának is kiemelt szerepet szánnak az új arculatban.
A speciális tematikához illeszkedő, korszerű arculatot szeretnének.
Hat építész hat családi házat tervezett kötetlenül, merev szabályok és költségplafon nélkül.
Hogyan osztályozhatjuk, és milyen tendenciák, új irányok vannak?
Elsőre kicsit zavarosnak tűnik, de nézzétek csak a képeket!
Benéztünk a Telenor Astorián lévő zászlóshajó boltjába.
Az Oriontól a Hiperkarmáig.
Az Astoriánál lévő bolt már közösségi irodaként is működik.
Híven közvetíti, hogy a bútortervezés több a használati tárgyak puszta előállításánál.
Egy nashville-i grafikus, Clif Dickens játszott el a gondolattal.