Japán megoldás arra az esetre, ha túl kevés a hely és nincs kert.
Halasztás és költségoptimalizálás az otthon projekteknél.
Elkészült Európa egyik leglátványosabb tetőszerkezete, amely a városligeti lombkorona szint alatt marad.
Az idén 100 éves cég a társadalmi felelősségvállalásra is gondol.
Íme a BMI Villas újrahasznosított lemeze, a Noxite Eco-Active.
A sűrűn lakott Japánban minden négyzetcentiméter számít.
A kampány elemeként a legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak a hazai termékek vásárlására.
A piacvezető tetőfedőanyag-gyártó új gyártócsarnokot és üzemet ad át, és a külpiacokat is meghódítaná.
A forradalmi innovációjára, a GENERON napelemes tetőcserépre fókuszálnak, Jankó Árpád vezetésével.
Ismét meghirdetik a megújult ÉV TETŐJE Nívódíj Pályázatot.
Koppenhágában nehéz dolog a homlokzathoz hozzányúlni, ezért inkább a meglévő keretekkel tették izgalmasabbá a házat.
A dán család a tetőtér megvételekor tetőteraszt akart létrehozni, döntésük azonban egy szabadon használható nappalit eredményezett.
Több mint 150 pályázat közül bizonyult kategóriájában legjobbnak a Terrán GENERON az Energy Globe-on.
Továbbá szabadon formált és atipikus hajlásszögű magastetők a BME-BMI konferenciáján.
A beton mint tetőcserép-alapanyag kiváló választás, amelyet már több évezreddel ezelőtt is nélkülözhetetlen elemként tartottak számon az építőiparban.
Business Superbrands-díjas a Terrán, 2019-ben ez már az ötödik kitüntetésük.
A beruházásnak köszönhetően a vállalat 261 darab munkahelyet tud megőrizni, és további 20 munkahelyet teremt.
A jó minőségű tetőcserép mellett a Terrán ugyanakkora hangsúlyt fektet az időtálló tetőfóliára is.
A mediterrán stílus helyett napjainkban az egyszerű színvilágú tetőcserepek hódítanak.