Az idén 100 éves cég a társadalmi felelősségvállalásra is gondol.
A kampány elemeként a legforgalmasabb fővárosi megállókban maszkkal fedett plakátokon buzdítanak a hazai termékek vásárlására.
A piacvezető tetőfedőanyag-gyártó új gyártócsarnokot és üzemet ad át, és a külpiacokat is meghódítaná.
A forradalmi innovációjára, a GENERON napelemes tetőcserépre fókuszálnak, Jankó Árpád vezetésével.
Több mint 150 pályázat közül bizonyult kategóriájában legjobbnak a Terrán GENERON az Energy Globe-on.
A beton mint tetőcserép-alapanyag kiváló választás, amelyet már több évezreddel ezelőtt is nélkülözhetetlen elemként tartottak számon az építőiparban.
Business Superbrands-díjas a Terrán, 2019-ben ez már az ötödik kitüntetésük.
A beruházásnak köszönhetően a vállalat 261 darab munkahelyet tud megőrizni, és további 20 munkahelyet teremt.
A jó minőségű tetőcserép mellett a Terrán ugyanakkora hangsúlyt fektet az időtálló tetőfóliára is.
A mediterrán stílus helyett napjainkban az egyszerű színvilágú tetőcserepek hódítanak.
A többéves technológiai fejlesztéseknek köszönhetően a Terrán GENERON tetőcserép egyedülálló gazdasági előnyhöz juttatja az ingatlan tulajdonosát.
Új telephely, új termék - töretlen a gazdasági növekedés.
A Terrán a román piac még stabilabb építőipari szereplője kíván lenni.
Elkészült a prototípus.
Környezetbarát, mérettartó, és még a fülünkben is hordhatjuk.