Egyszerre retro és újító a francia autógyártó új emblémája.
A Corvin Rajziskola programja március 17-én.
Nem „laposították”, hanem inkább texturálták.
Egyszerűbb helyett összetettebb lett, utal a DNS-re, és feledteti a Viagrát.
Hogyan állt össze a Hello Wood Kabinjáka a MaxCity-ben?
Pedig még csak január van…
A koreai autógyártó új logóját mindenképpen szokni kell.
Ilyenek lettek volna a mai techcégek a nyolcvanas években.
A Kreatív Vonalak öt terve is komoly elismerést kapott a WOLDA pályázatán.
Most egyszerűsítették a logók beküldésének folyamatát a nemes cél érdekében.
A logó a Magyar Nemzeti Múzeum részére készült.
Esettanulmány egy grafikus-designer értékteremtéséről a hazai kkv szektorban.
Nem aprózták el az új elektromos autóik kínai bevezetését.
Az új brand számos tudásterület eszközrendszerét használva növelné a magyar fa- és bútoripar nemzetközi versenyképességét.
A jelképet Ola Jasionowska grafikus tervezte még 2016-ban.
A nyílt pályázatban a W betűs alapforma fix, a tartalom szabadon variálható.
Nemzetközi logó és piktogram kiállítás a belvárosban.
És a szélesebb, lekerekített M-betűben megjelenik a Google négy alapszíne.
A kerületi városrészek aktív kommunikációjának is kiemelt szerepet szánnak az új arculatban.