Egyesült a BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ).

A BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ) egyesülésével létrejövő Budapest Brand Nonprofit Zrt. egyszerre alakítja a város márka- és turizmus stratégiáját, felel a kulturális tartalom előállításáért és a fesztiválok, vásárok szervezéséért a jövőben – közölte a november 1-jétől felállt Budapest Brand Zrt.

A Budapest Brand Zrt. feladata, hogy összekösse a várost alkotó közösségeket, elmesélje a Budapestet meghatározó történeteket, és egyedi élményt adjon az itt élőknek és az ide látogatóknak

– fogalmaztak közleményükben. Mint írják, a budapesti turizmus hatékonyabb koordinációja, továbbá a Budapest desztináció hivatalos és stratégiai ügyvitele az új cég kiemelt feladata.

A Budapest Brand Zrt. átfogó márkakutatásba is kezdett, a főváros által meghatározott három főbb stratégiai pillért alapul véve, melyek: sokszínűség, fenntarthatóság és biztonság. Ennek a három fogalomnak a közös nevezője az élhetőség. A cél az, hogy egységes márkastratégiával és közösségteremtéssel – kreatív, hatékony és innovatív projektekkel – sokszínű, fenntartható, biztonságos, egyszóval szerethető miliőt teremtsenek, és Budapest a legélhetőbb városok egyike legyen Európában.

„A Budapest Brand Zrt. feladata, hogy megkeresse, illetve megmutassa a városban rejlő lehetőségeket, közösségeket építsen az itt élőkből, valamint, hogy egy élhető, szerethető városképet közvetítsen. A válság különösen érzékenyen érintette a kulturális fesztiválokat, a turisztikai szektort és a közösségteremtő projekteket, így ezek figyelembevételével kell újragondolni a város lehetőségeit, és ezen szempontok szerint kell segítenünk a helyi közösségek épülését”

– hangsúlyozza Faix Csaba, a Budapest Brand Nonprofit Zrt. vezérigazgatója.

A Budapest Brand logója illeszkedik a főváros arculatának nemrég kezdődött megújításába; az egységes ernyőarculatot a győri Elevate tervezte, és korábban bővebben is írtunk már róla. 

Forrás: turizmus.com




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Budapest Brand néven működik tovább a főváros turisztikai, kulturális és marketing szervezete

Budapest Brand néven működik tovább a főváros turisztikai, kulturális és marketing szervezete

Egyesült a BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ).

Díjnyertes építészek tervezték át a Telenor flagship store-ját

Díjnyertes építészek tervezték át a Telenor flagship store-ját

Az Astoriánál lévő bolt már közösségi irodaként is működik.

Hamarosan vízre száll Csehország első, 3D nyomtatással készült lakóháza

Hamarosan vízre száll Csehország első, 3D nyomtatással készült lakóháza

Az épületet egy nyomtatókarral ellátott robot készíti.

Hirdetés