Több ezer alkotás érkezett. 

Lezárult az Egyesült Nemzetek Szervezete (ENSZ) és az Egészségügyi Világszervezet (WHO) márciusban indított nyílt pályázata, amelyre designereket és kreatív szakembereket hívtak meg abból a célból, hogy küldjenek be olyan vizuális anyagokat, amelyekkel a lehető legegyszerűbben el lehet magyarázni az embereknek a koronavírus elkerülésének módjait, ezzel pedig sikeresebb lehet a járványkezelés. Mutatunk párat a beérkezett alkotások közül.

A szervezetek hat témakörben várták az alkotásokat, amelyekben szerintük a legégetőbb a nyilvánosság tájékoztatása: a személyes higiénia, a social distancing, a tünetek közlése, az egymással való törődés és kedvesség, az álhírek megakadályozása, valamint az adományok ösztönzése. A pályázatra több ezer kreatívot küldtek be, amelyek az ENSZ Unsplash oldalán megtekinthetőek, és szabadon felhasználhatóak.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Van egy igazán erős látványterved?

Van egy igazán erős látványterved?

Ha igen, és még egy sztorid is van hozzá, nevezz a One Rendering Challenge-re.

Hétmilliárd forintra pályázhatnak divat- és designipari kkv-k

Hétmilliárd forintra pályázhatnak divat- és designipari kkv-k

Már lehet regisztrálni az előminősítésre.

Decembertől lehet nevezni az Év Homlokzata 2021 pályázatra

Decembertől lehet nevezni az Év Homlokzata 2021 pályázatra

Idén tizedik alkalommal hirdetik meg a pályázatot, amire olyan új vagy újonnan felújított homlokzatokkal lehet pályázni, amihez Baumit termékeket használtak. 

Hirdetés