A terveket a DekoRatio Branding & Design Studio készítette.

A design szakma csúcsát jelentő elismerést kapott a DekoRatio Branding & Design Studio által tervezett Anjuna Ice Pops csomagolás. A Red Dot díjat érő megjelenéssel idén májusban kerültek a boltok polcaira a prémium vegán jégkrémek. Az Anjuna Summer is a lifestyle szlogenje adta az inspirációt a DekoRatio designereinek, Mészáros Szaninak és Novotny Dórának.

A design szakma Oscarjaként is emlegetett Red Dot Awardra idén 6 992 nevezés érkezett 50 országból. Az Anjuna Ice Pops a saját üzletei után idén májusban kezdte meg termékei bolti forgalmazását, amihez új csomagolásra volt szükség. A DekoRatio által tervezett jégrémes dobozokat pedig a 24 tagú nemzetközi szakmai zsűri Red Dot díjjal jutalmazta.

Az Anjuna Ice Pops és a DekoRatio kapcsolata régre nyúlik vissza. A stúdió tervezte a márka elefántos arculatát is, amivel 2016-ban berobbantak a köztudatba és a budapesti nyárba.

A márka sikere azóta töretlen, az évek során három budapesti és egy füredi üzletet nyitottak. Sokáig csak itt voltak kaphatók a különleges vegán ice pop-ok, viszont hála a SPAR által szervezett HungariCool mentorprogramnak idén májustól már az INTERSPAR polcain is megtalálhatók. 

A sikeres kereskedelmi forgalmazás egyik legfontosabb feltétele egy ütős csomagolás design, ami nemcsak leugrik a polcról, de megjegyezhetővé és szerethetővé teszi a márka termékeit a nagyközönség számára is.

„Mindenképpen olyan csomagolást szerettünk volna, amivel az áruházak polcain is át tudjuk adni azt a hangulatot és életérzést, amivel egy Anjuna üzletben találkozik a vásárló. Úgy gondolom, ez sikerült, a közös munka pedig nem ért véget. Karácsonyra újabb nagy dobással készülünk” – nyilatkozta a díjjal kapcsolatban Szalay József, az Anjuna Ice Pops ügyvezető alapítója.

A csomagolás alapkoncepcióját – anno az arculatot is készítő – Mészáros Szani álmodta meg, majd Novotny Dórával közösen vitték végig a hat íz variáción. 

„Először ki kellett találnunk egy irányt és egy olyan alapot, amit egységesen tovább lehet vinni minden íz esetében anélkül, hogy ismételnénk magunkat. A mangó-maracuja volt az első terv, ami jól reprezentálja az Anjuna által átadni kívánt „Summer is a Lifestyle” filozófiát. Törekedtünk arra, hogy ne legyen túlzsúfolt a csomagolás, próbáltunk balanszírozni a színes-zanzás gyümölcsorgia és a letisztult formák között” – nyilatkozták a tervezők.

Megbízó: Anjuna Ice pops
Stúdió: DekoRatio Branding & Design Studio
Design: Mészáros Szani, Novotny Dóri
Fotó: Kevin Harald Campean




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Nousu, az esszenciális fényhatás

Nousu, az esszenciális fényhatás

A lámpakollekció lényegét a búrák homokfújt, derengő és víztiszta, áttetsző üvegfelülete közötti finom, térbeli átmenet adja. 

A csapatmunka hozott Red Dot díjat a festmény-csomagolásnak

A csapatmunka hozott Red Dot díjat a festmény-csomagolásnak

A Mizo Art Coffee termékek díjnyertes dobozgrafikáit tervező Dió Stúdió elárulta a siker titkát.

Red Dot díjat nyert a Rumbach Sebestyén utcai zsinagóga designkommunikációja

Red Dot díjat nyert a Rumbach Sebestyén utcai zsinagóga designkommunikációja

A zsinagóga látogatóirányító rendszerének, arculatának és kiállításainak grafikai tervezéséért járt a rangos elismerés.

Hirdetés