Legalábbis egy sneaker art oldalon.

Aki szereti a váratlan találkozásokat, bizonyára örömmel fogadja majd a shoobox sneakerművészeti Insta-hub ötletét, amely két gigamárkát boronál össze. A „NIKEA” mint szójáték egészen kézenfekvő, de a frigy még így is valószerűtlen kicsit – ezen segít a két logó egyesítése, és néhány tervrajz.

„Amikor összehozol két iparágat, két óriáscéget, akik valószínűleg sosem dolgoznának együtt, akkor abból... művészet lesz!” – vallja a shoobox az Instagram posztjában. A projekt a NIKE legnépszerűbb cipői alapján elkészített egy mintakatalógust, tervekkel, méretekkel és árakkal.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Eladta az IKEA Breuer Marcell brutalista épületét

Eladta az IKEA Breuer Marcell brutalista épületét

Az építészként végzett új tulajdonos nulla energiaigényű szállodát varázsolna belőle. 

Az IKEA 200 millió eurót fektet a klímavédelembe

Az IKEA 200 millió eurót fektet a klímavédelembe

Az összeg feléből a közvetlen beszállítóit támogatná, hogy térjenek át a zöld megoldásokra. 

Hirdetés