A divatcég ezzel hivatalosan is beszállt a vendéglátásba.

A luxus divattermékeiről ismert Louis Vuitton új iparág meghódítására készül, megnyitotta ugyanis az első kávézóját és éttermét. A februárban vitorlát bontó Le Café V, valamint a Sugalabo V étterem egyértelmű jelzés arra, hogy a francia kereskedőház a kulináris színtéren is hódítana.

Zajlik az élet a Louis Vuitton háza táján: a divatcég január elején bejelentette, hogy megvette a világ második legnagyobb gyémántját, február 15-én pedig elstartol az első éttermük: a japán Oszakában nyílik meg a cég négyemeletes házában, sárgarézből készült koktélbárral, kék bársonyszékekkel, megvilágított üvegpolcokkal, az óceán megelevenítésével.

A bár elrendezése egy hajót idéz meg, az óceánok ihlette részletekkel pedig a helyiség és a terasz számos pontján találkozhatunk, nem véletlenül: az építész, Jun Aoki a belső terekkel a vízen úszó hajókat szerette volna megidézni, az épület homlokzata is eleve a hullámzó vitorlákra emlékeztet. 

Az elrendezése hasonló a korábban Tokióban megnyitott Sugalabo étteremhez: nyitott konyhával, meleg fafelületekkel és elegáns bútorokkal fokozzák az étkezés örömét. A menüért a híres japán séf, Yosuke Suga felel majd, a Sugalabo V étterem csak esténként nyit ki, és akkor is csak néhány szerencsésnek, ugyanis kis számú vendéget fogadnak.

Michael Burke, a Louis Vuitton vezérigazgatója elárulta, hogy ez még csak a kezdet, hiszen folyamatban van egyéb éttermek előkészítése, és az sem kizárt, hogy a jövőben elindítanak egy szállodaláncot is.




Ha tetszett a cikk, és szeretnél előfizetni magazinunkra, itt teheted meg.

Kapcsolódó cikkek

Letölthető segédanyag készült a szabadtéri nyitáshoz

Letölthető segédanyag készült a szabadtéri nyitáshoz

Áttekinthető, táblázatos formában nyújt segítséget.

Gyöngytyúk magassarkúban
  • 2020-04-23 10:00
  • Deco

Gyöngytyúk magassarkúban

A Börze egy olyan multifunkciós kávéház és étterem, ahol reggeltől estig zajlik az élet.

A Louis Vuitton felveszi a harcot a koronavírussal

A Louis Vuitton felveszi a harcot a koronavírussal

Parfüm helyett kézfertőtlenítőt kezd gyártani a luxusmárka.

Hirdetés